måndag 21 mars 2011

dammkaniner

Fly dammkaniner! Fly!!

Nu är lägenheten tiptop till priset av att jag ligger helt utslagen på sängen, haha. Ont i min stackars gamla rygg och trött som bara den. Men nu är här rent och fint i alla fall!
Har kollat efter jobb och ny lägenhet men det ser verkligen inte speciellt ljust ut just nu. Men nån gång måste det ju dyka upp nåt som det står Jessica på! Konstigt vore det annars. Jag letar vidare så länge. Fick negativt besked ifrån Granngården och det var ju det jobbet jag ville ha mest så det känns lite tråkigt. Tröstar mig med en näve salta karameller så känns nog livet bra snart igen.
Orkar varken vara kreativ eller duktig mer idag så jag tänker mysa ner mig i soffan med en kopp te och se en bra film. Kanske målar en skvätt om andan faller på. Jag har en plan på en present till en speciell vän, men jag tror det får vänta till imorgon.



Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar