torsdag 24 mars 2011

Våfflor!



 Vi bjöds på våfflor hos svärmor och de var bara så goda!! Våffeldagen är ju imorgon men vi firade lite i förväg. Mums! =) Sen tog vi en tur till bilaffären och kollade på bil både till svärisarna och till mig och Stoffe. Vi försökte oss på ett paketpris och vi får väl se om det går igenom. Annars går jakten vidare. No sweat.



Jag kom på att jag ju faktiskt inte behöver stressa så förbannat över att jag inte hört något från alla jobb jag sökt. På de flesta är det runt en månad kvar innan ansökningstiden ens är slut, så jag ska försöka ha lite is i magen nu. Har fasen sökt ca 15 jobb nu så det vore väl själva fan om jag inte får ett endaste av dem! Men om jag nu inte får något av dem så går jakten självklart vidare ända tills jag stöter på jobbet menat för mig. Jag hoppas bara att det blir innan sommaren i alla fall. Men som sagt, trägen vinner!

Nu tar vi kväll och sätter på en kopp te tycker jag. Inget på teve så det blir nog en liten skräckis innan läggdags. =)




Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar