torsdag 24 mars 2011

Bra känsla idag!

Vilken fin dag det ser ut att bli! Ska snart ut på powerwalk. Jag ska testa en omvänd träningsfilosofi ett tag och äta frukost före morgonrundan. Så får vi se om kroppen reagerar, jag har nämligen hört att kroppen vänjer sig om man tränar på samma sätt jämt och då får man inte samma resultat. Så omväxling förnöjer!
Det är jäkligt intressant att få veta hur andra tjejer tränar och tänker angående att äta rätt osv. Jag har en mycket sund vän som jag ska försöka influeras av lite mer. Jag ska tex börja styrketräna lite smått här hemma några gånger i veckan, och försöka släppa litegrann på spännbanden och försöka se alltihopa som en kul grej och inte stirra mig blind på resultaten.

Ringde precis till lägenhetsägaren i Ljungby men hon var fasligt upptagen så jag skulle återkomma i eftermiddag. Verkar ju inte som den är tagen då i alla fall! =) =) Jag hoppas att vi kan få till en visning ikväll, vi ska ändå till Ljungby på fika hos söta svärmor så det hade passat ypperligt.




Nej, dags att ta på glajjerna och ut i friska luften. Idag blir det jäklar två varv runt sjön bara för jag känner mig så pigg! Öroninflammationen är nästan helt borta och det onda i ryggen är också mycket bättre.


Återkommer om ett par timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar