söndag 3 april 2011

I´m back!!

Ojojoj vilka hektiska dagar jag haft! De ringde tidigt i torsdags morse från Rosen och frågade om jag kunde hoppa in och jobba lite, och isf komma så snabbt som möjligt.Det är så jäkla typiskt att de ringer precis veckan efter vi lämnat ifrån oss bilen, annars hade jag ju kunnat susa dit hur lätt som helst! Men jag sa självklart ja, och efter massor med strul med bussar och tåg så var jag där klockan ett. (åkte kl 10!). Sen blev det jobb även fredag och lördag, så igårkväll kom jag äntligen hem igen. Det har varit helt sjuka dagar, underbemannat och stressigt. Men det var verkligen helt underbart att få träffa alla igen, vara tillbaks i butiken, träffa alla stammisar och framförallt få hålla i en bukett blommor igen! Det är 6 veckor sen sist, alldeles för länge! Jag kände nog inte riktigt hur mycket jag saknat det förens jag var tillbaka igen.
Ska tillbaks och jobba lite mera, så jag har precis packat om min väska och gjort mig redo. Vi får se hur länge sjukdomarna får härja, men änsålänge har jag bara fått besked om att jobba måndag med. Men jag bokar ingen hemresa än för säkerhets skull.

Något helt sjukt har hänt! Jag skrev ju om tidningen Hem Ljuva Hem för ett tag sen, för att jag verkligen tycker det är en jättebra tidning. I förrgår hörde en tjej därifrån av sig och vill ge mig en gratis årsprenumeration!! Hur sjutton har de hittat mig?! Det är ju helt fantastiskt! Så jäkla glad blev jag! =)

Jag har inte tid att skriva så mycket mera nu, ska mysa med min man den sista timmen. Men förmodligen är jag tillbaks på tisdag, fast jag hoppas ju på mycket jobb så vi får väl se. =)


Ha det så himla bra!
Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar