torsdag 28 april 2011

Några visa ord..

Nu är jag färdigjobbad för idag. Hunnit en bra bit på min lista och känner mig riktigt nöjd och redo att ta kväll. Men först vill jag dela med mig av några tänkvärda ord..

Jag känner lycka och kärlek varje dag för att jag får vakna upp,bo och dela livet med en sån underbar och fin människa som Stoffe. Han är den jag vill dela resten av mitt liv med och jag ser fram emot att han en dag blir pappa till våra barn och den jag köper hus med. Men jag är också otroligt lycklig att jag har en sån fin familj som jag vet finns där i vått och torrt, och detsamma gäller mina vänner och Stoffes familj. Jag har så mycket kärlek i mitt liv och har egentligen inget alls att klaga över. Så jag försöker ta tillvara på varje dag, säga till dem jag tycker om att jag uppskattar dem i mitt liv, inte tjafsa eller gnälla över småsaker och verkligen tänka efter vad som betyder något i livet. Sen jag träffade Stoffe har han ändrat hela mitt sätt att tänka och jag är en sån glad och positiv människa. Med positivt tänkande blir hela livet så himla mycket enklare. Tillsammans klarar man allt! Och man är själv ansvarig för att skaffa det liv man vill ha, glöm aldrig det. Är du missnöjd med något, se till att förändra det då. Och välj att se det positiva i allt som händer, börja dagen med glada tankar. Försök leva varje dag som att det vore den sista, då kommer allt i ett helt nytt ljus och man värdesätter allt man har istället för att sakna det man inte har. Kämpa för det du vill ha, så blir det så mycket skönare när du väl får det och vet att du skaffat det på egen hand.

Det var allt från mig för idag. Ha en mysig kväll så ses vi imorron pigga och glada! =)



Kram och Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar