tisdag 26 april 2011

Zero tandtroll!! =)

Godmorgon! Precis hemkommen från tandläkaren, riktigt nöjd och glad. Inte nog med att jag inte hade några hål, hon gjorde munnen riktigt ren och fin med en putsmaskin och sedan behövde jag inte betala en spänn i avgift eftersom jag hade 2 innestående årsrabatter på totalt 600 svenska riksdaler. Snacka om en riktigt skön start på dagen alltså! Massor med sparade pengar dessutom.
Detta ska firas med ett par timmar ute i solen och steka lite. Fick faktiskt årets första bikiniränder igår! =)
Till lunch blir det grillade köttfärsspett, baconinlindad sparris, god sås och ugnsbakad potatis. Vet inte riktigt hur jag ska göra varken spetten eller såsen, improviserar lite tror jag. Men ett ägg är nog ett måste i köttfärsen så den håller ihop ordentligt. Jag får återkomma med recept i eftermiddag.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, förbereda maten litegrann och sen lägga mig på en filt ute på gräset. Eftermiddagen ska ägnas åt intensivt jobbsökande och deklarering. Fun stuff med andra ord! =)


Ha en superfin dag!
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar