lördag 16 juli 2011

Go Sverige!!

VM-brons, fasen så bra! Spännande match. =)
Här har det solats ¤ grillats ¤ tränats ¤ städats ¤ tvättats idag. Våghelvetet står still trots att jag gör allting rätt med både träning och mat. Jag gissar på att jag samlar på mig vatten i mängder, men den stora frågan är när det ska släppa. Men det har varit en stressig vecka och vi har varit hemifrån 4 av 6 dagar, det kanske påverkar mer än vad man tror. Aja 1,5 dagar kvar till invägning så jag kör vidare.
Lördagkväll men jag vill inte sluta pyssla och göra det fint här hemma, det är ju så kul! Det växer verkligen fram ett otroligt fint, mysigt, ljust och hemtrevligt hem här. Men jag måste nog vara en bra sambo och bjuda på lite soffmys med bra film (skräckis!) och en skål kärnfri vattenmelon.

Mästerkocken utan..eh..byxor..ja.

Skitgod middag! Helgrillad ytterfilé, sallad, bea och 1/2 ugnsstekt potatis.
Just nu: läskande gul vattenmelon!


Over and out. Puss och kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar