torsdag 28 juli 2011

Myspys

Filip 6 veckor
Idag har jag varit på resande fot medans Stoffe har fått va hemma och vakta huset. =)
Var i Forserum och träffade två goda vänner (dock inte samtidigt) samt träffade på 2 av 3 systrar. En riktigt mysig dag och med bebisgos och kaffe så nu kanske äggstockarna håller sig lugna ett tag till! Lyckades knipa ett endaste foto innan kameran dog, så håll till godo!
Nu är det gott med mjukisbyxor på och te med doppe. =) Fredag imorron ju, shiiajt va veckorna rusar. Men jag har så mycket att se fram emot i höst så det gör mig inte så mycket. Jag är så lycklig och har så mycket att vara tacksam för. En kopp kaffe med en vän, att få somna och vakna med min själsfrände eller dricka morgonkaffet på terassen kryddat med fågelkvitter är bara några saker som gör hjärtat varmt.




Peace and love. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar