onsdag 20 juli 2011

Njut Varje Minut

Jäklar vad sommaren pinnar på. Man måste nästan påminna sig själv med att njuta varje dag innan det visslar till och hösten är här. Jag har förvisso inget alls emot hösten, men sommaren är så himla efterlängtad och kort så det vore dumt att inte njuta till max. Jag ska försöka stressa lite mindre med huset och njuta lite mera av det istället. Tänker börja alldeles strax med att dricka en kopp te på altanen med mina braiga bok.
Men först tänkte jag lägga upp lite bilder på några av alla loppisfynd jag gjort! Det är inte många pinaler i vårt ljuva hem som inte är hittat, fått eller loppisfynd. Så håll till godo:


Köpt på Röda korset och sedan målad vit.

Min älskling! Jag har sprayat henne vit och klätt om dynan. Lite stolt är jag allt med tanke på att jag betalade 85 kronor för'na.

Denna goding var ljusgrön en gång i tiden.

Tänk va man kan göra med lite vit färg. Dessa stolar köpte jag mörkbruna för 25 kr stycket.


En tidningskorg i gul rotting som jag ärvt från mormor blev såhär fin!



Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar