fredag 15 juli 2011

Tack och hej leverpastej Växjö!!

Till nästa sommar vill jag äga en sånhär goding.
Nu har vi åter landat i casa Olsson-Rydén. Det har varit 2 slitiga dagar men nu är allt klappat och klart och vi kan lämna Växjö bakom oss forever and ever. Känns riktigt bra eftersom vi trivs så himla bra där vi är, och verkligen har hittat ett "hemma". Vi lär ju inte göra många knop mer idag, vi ligger raklånga i soffan bägge två som två strandade sälar. Haha. Fredagsmys blir det nog för hela slanten. En pytteskål med chips och ett glas vin, det är jag fasen värd! För övrigt så hann vi med lite shopping och lunch medans vi väntade på besiktningsmannen innan idag. Fyndade 2 toppar och en klänning för under hundralappen och Snutten hittade oxå lite fint. Sommarrea är verkligen vår melodi! =) Hämtade hem min "motivationsklänning" oxå, den är sååå fin men supertajt och kort så man måste verkligen va vältränad för att passa i den. Men den ska jag komma i om det så är det sista jag gör! Lägger upp en bild på den senare.



Återkommer när jag hoppat i mjukisbyxorna. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar