måndag 1 augusti 2011

God måndag Bloggers!

God måndag Bloggers! Jag hoppas att dagen har varit till belåtenhet? Här har vi tagit tillvara på varenda sekund av soool! Vi har schteeekt. =) Dock blev ju näsan mera röd än brun till slut, så jag tog mig i kragen och storstädade huset oxå. Nu sitter jag med kvällsmat i soffan och väntar spänt på dubbelavsnittet av "Real housewives of Beverly Hills". Ååh va jag älskar dom snygga människorna, skitsnacket och alla fancy parties! Men jag väger upp min ytlighet genom att kolla på rapport nu innan, så jag tycker att jag med gott samvete kan kolla o njuuta! =)



Just nu: kvällsmat!

Just det! Jag höll ju alldeles på att glömma att det är måndag! Vågen denna veckan har stått still, men det har varit helt okej för jag har gett mig själv lite semester. Men nu kör vi igen! Jag funderar dock på om jag ska väga mig lite mer sällan.. Kanske varannan vecka eller en gång i månaden? Ska suga vidare på den. Jag ska försöka bli lite bättre på att skriva om mat och träning. Jag har ju trots allt en del bra tips att dela med mig av till den som är intresserad, har smittats av min träningstokige sambo som kan typ allt man behöver veta om kost och motion.


Nu: Doku på kunskapskanalen om konstiga insekter. Så jäkla bra teve! =)
Köss på Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar