onsdag 10 augusti 2011

HelloHey!

Lillelördag idag och jag har haft en minst sagt produktiv (och mycket bra) dag! Tränat-både PW & styrka-, lagat matlådor, storstädat, tvättat & kollat över alla mina blommor så de får leva en vecka till. Känns ju alltid så himla bra när allt är i ordning och man har koll på sin shit. Jobb imorron igen, ser jag fram emot! Blir en hel del jobb för mig denna veckan för att bli varm i kläderna eftersom jag ska ha hand om butiken själv hela nästa vecka! Ingen mjukstart här inte! =) Men det är alltid så man lär sig mest, när man bara kastas in i situationen och måste ta ansvar och styra upp saker. Så jag känner mig faktiskt rätt lugn..

Jag kom på att jag inte gett en form-uppdatering på länge nu (om det nu är nån som bryr sig! haha), men jag har kommit fram till att jag bara ska väga/mäta mig en gång i månaden. Så from nu blir det formcheck lite mer sällan, men jag tror det blir bäst så. Det är inte alltid det händer megamycket på en futtig vecka. Men jag känner till tusen procent att jag hittat ett vinnande koncept som inte känns för jobbigt utan nåt jag kan ha som livsstil. Min filosofi är konsekvent träning genom PW och styrketräning, och  låg-kolhydratkost. Mitt sockersug är som bortblåst nästan, så gött!

Regnet öser verkligen ner idag, och har gjort det fasen hela dagen! Tur att man hållt sig till hushållssysslor och inte parkförvaltning! =) Känns onekligen lite som höst allaredan, lite tråkigt. Vi kan väl få ha sommar augusti ut iaf?! För övrigt har jag nemas problemas med hösten, och spec inte denna hösten när det händer så himla mycket roligt för oss. Vårt liv har verkligen tagit en kickstart med jobb vi älskar, fint litet hus, nya människor att lära känna och grädden på moset med en liten hund vart det lider. Vi gillar't!!

Ska klä mig lite mer anständigt nu och invänta min bästis Fidde för lite skitsnack och en kopp te.



Finfin middag; köttgryta och sallad (couscousen hoppade jag).

En kopp kaffe och Allsång på Skansen!


Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar