tisdag 30 augusti 2011

regn ute, sol inne..

Godmorgon bloggers!
Fy attans vad det regnar ute.. Hua! Tur att man sitter inomhus med kaffe och tända ljus. Jag har lite ont i halsen idag. Hoppas verkligen inte förkylning är på intåg. Jag får hinka c-vitamin och te och hoppas att det gör susen.
Denna dagen ska bli så jäkla bra! För det har jag bestämt. Allt ska kännas tiptop och flyta min väg. Yes! Gött!
De stora göromålen på min agenda äro styrketräning, slingbleka håret (budgetvariant hemma) och laga tacopaj. Resten av tiden ska jag bara göra mysiga och roliga saker. Kolla serier jag gillar och kanske börja måla på tavlorna till vardagsrummet. Fast det slutar väl som vanligt med att jag blir rastlös och storstädar hela huset. =) Men drömma måste man ju!

Kram o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar