tisdag 22 mars 2011

Burritos

Hittade ett recept på gratinerade burritos och blev inspirerad till att ge dem en egen touch. I originalreceptet gör man rullar av tacofärs och tortillasbröd, strör över riven ost och gratinerar dem. Men jag tänkte att det kunde vara gott att blanda i majs,lök, tomat och tacosås i köttfärsen också. Ska absolut testa detta till helgen. Tycker det ska serveras med grönsallad och guacamole! Mmm, låter ju jättegott!! Det börjar kurra i magen.. =)
Härligheten ska gratineras i 5-10 minuter i 225 grader.


Jag känner mig lite febrig (beror det på öroninflammationen?) så jag ligger helt utslagen på sängen bland kuddar och filtar. Försöker vara produktiv ändå och lusläser ams hemsida i jakt på något lämpligt jobb. Ska svepa två treo och se om jag piggar på mig nog för att åka och handla.




Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar