tisdag 22 mars 2011

Solsken!!

Förutom öroninflammation och lite ont i ryggen när jag andas, så är livet härligt igen! Idag känns det ju verkligen som vår ute, så himla varmt och klarblå himmel! Vi får verkligen hoppas att det fortsätter så här nu!! Oj så gott att sitta med ryggen mot husväggen och sippa på en kopp kaffi dagar som denna. Man kanske till och med kan bli lite solbränd idag?! =)
Jobbsökandet går vidare, jag tänker verkligen inte ge upp! Idag ska jag skicka iväg ytterligare två ansökningar. Men det verkar vara fler än jag som vill ha jobb, trycket på minsta lilla tjänst av kvalité är enormt! Men snart måste ju jobbet menat för mig dyka upp. Trägen vinner!

När det är så himla fint väder ute blir man ju lite påmind om vad det är vi tränar för hela vinterhalvåret -beach 2011!! Jag blir lite extra taggad att köra på stenhårt. med powerwalksen. Fasen är jag arbetslös så ska jag i alla fall vara vältränad!! Man får ju passa på att göra något vettigt av all sin tid och liksom slå två goa flugor i en smäll.

Idag blir det rester till lunch så jag vet inte riktigt vad jag ska lägga upp för recept.. Men jag kommer med all säkerhet på något bra innan dagen är slut.

Ut i solskenet nu!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar