fredag 18 mars 2011

fantasitorka..

Nu måste jag snart hitta ett jobb, jag menar allvar! Idésprutan på vad man kan pyssla med börjar ta slut. Lägenheten är tiptop, disken diskad, jag är finklädd och uppsminkad (?!?!?!), maten behöver ingen förberedelse så nu vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Det är stunder som dessa man saknar familj och vänner extra mycket. Det hade ju varit så jäklans kanon att kunna spendera mina arbetslösa dagar med att få kvalitetstid med mina nära och kära. SUCK. Men det är bara att gilla läget och göra det bästa av det. Jag får ju träffa merparten av familjen på söndag!
Innan dagen är slut måste jag nog få till ett kakbak ändå. Kan inte gå en hel dag utan att göra något kreativt!
Frågan är bara vad det blir! Det står mellan kokosmuffins och chocolate chip.. Får suga på den en stund.
Nu ska jag slänga mig på sängen och titta på en riktigt bra tjejfilm. Man måste ju passa på när mannen inte är hemma och kan ha en åsikt! *blink blink*. Hela sängen är full med mjuka kuddar och det är så gott att bara kura ihop sig bland dem o slappa. Jessica-mys kan man säga!






 Oow jag hittade sånt gott grönt te igår på City gross med smak av mango! Supergott! Och grönt te är ju som vi alla vet fettförbrännande och innehåller antioxidanter, så snacka om att slå två sköna flugor i en smäll! =)




                    
                       På återseende vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar