måndag 28 mars 2011

Hustomte

Godmorgon! Jag smyger omkring här hemma tyst som en liten hustomte medans Stoffe snarkar så taket är nära att lyfta. Haha. Jag ska äta dinkelgröt och sen ta tag i min dag. Efter powerwalken måste jag få iväg alla ansökningar jag inte fick iväg förra veckan. Så idag blir det kaffe intravenöst och jobb non stop. Så kan man andas ut sen och veta att man gjort allt man kan. Ska för övrigt försöka ta mig till Ams och skriva in mig i dagarna, måste bara hitta vart det ligger! Så kanske man kan få i alla fall ett litet tillskott i kassan varje månad.
Till lunch idag blir det en korv med ärtsoppa för att spara tid, men det är ju faktiskt gott! Herregud vilket bök om man skulle göra egen soppa och behöva lägga ärtorna i blöt osv osv. Nej korven är bäst!




Ha en underbar dag!
Puss Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar