tisdag 29 mars 2011

Kvällsfika


Nu har jag satt på visseljohannan med tevatten, tagit fram en bit kärleksmums ut frysen och tänt lite ljus här hemma. Tisdagsmys med andra ord! =) Vi ska kika på Biggest loser är det tänkt. Man kan få bra tips och idéer från tränarna där tycker jag, och så är det ju självklart ett bra program!
Mitt lager av kärleksmums börjar sina, så snart har jag en anledning att baka mera! =) =) Det är dåligt när man har såhär liten frys alltså. Åh, jag kommer bli en sån bullmamma! =)



 Ha en mysig kväll!


Puss o kram

3 kommentarer:

  1. Hello! Allt bra? Ni vill inte köpa min frys kanske? Den står hos M&P, jag behövde inte den när jag flyttade till min nya lya. Jag har tänkt att lägga ut den på blocket annars. Ha en bra myskväll, kramar! <3

    SvaraRadera
  2. Hejsan hoppsan! Allt är bara fint här. Hoppas det är på topp hos dig med! Men åh, en frys säger du! Är det den som står under trappan? Jag ska prata med min man, men det är verkligen inte omöjligt. Det hade vatt skitbra o ha, men då måste vi flytta först.. Men det gör vi ju förhoppningsvis innan sommaren. O så länge står den ju bra i byn. Men vad vill du ha för den då? Kramar

    SvaraRadera
  3. Ja precis det är den under trappan. 1000 kr om ni vill ha den annars vill jag ha mer om jag säljer på blocket :) Jag har en bänkspis oxå som ni kanske vill ha hihi ;). Den är jättebra och fin och funkar toppen. Har haft stor nytta av den när jag bodde på gustav III väg, men nu finns inte utrymmet tyvärr :( (fast jag önskar jag hade det). Men sug på det, jag lägger ut den till påsk om inte ni vill ha den. Kramar

    SvaraRadera