måndag 28 mars 2011

puh!

Pust och stön! Flitens lampa har lyst över mig idag må jag säga. Har fått gjort allt jag sagt att jag skulle göra idag, men nu är jag riktigt trött i ögonen och har ont i huvudet. Så det får vara slut med nyttigheter för idag! Ska göra mig en smoothie och slänga mig i soffan.
Såg för övrigt ett spännande recept på nyttig hemmagjord glass som man kan ha som mellanmål någon dag, kolla detta!

En frukostskål med frysta jordgubbar
Lite kokosmjölk efter smak
Lite proteinpulver
Lite honung

Mixas till slät koncestens.


Hoppas ni haft en bra dag och får en skön kväll. Här vankas det skräckis minsann, men först måste det ju självklart bli mörkt ute annars missar man ju hela stämningen. På tal om mörkt ute så är det SÅ gott och uppiggande att kvällarna blivit så långa och ljusa. Snabbare än man tror så kommer våren vara här på riktigt.




Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar