lördag 19 mars 2011

träningsvärk!



Aj jäklar vilken träningsvärk jag har i benen nu! Veckans sjätte och sista träningspass avklarat och det känns att kroppen behöver vila lite. Men solen skiner och det är helt vindstilla ute, så gott! Idag är det ju verkligen lag på att ta med fikat utomhus och mysa. Hoppas på att snön smälter bort igen nu fortare än fortast!
Planen för dagen är att baka den där rackarns vaniljkladdkakan så att jag kan få den off my mind. Sen blir det en tur till hemmakväll idag istället, det blev ju ingen igår. Till middag blir det chili con carne! Jag har aldrig lagat det förut så det blir ju riktigt spännande att se hur det smakar. Men jag har rekat bland lite recept och kommit fram till att min variant kommer bestå av blandfärs, vita bönor i tomatsås, gul lök, vitlök, köttbuljong och chilipulver. Får återkomma med resultatet! =)
Nu ska jag kasta mig i duschen!


Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar