torsdag 28 april 2011

Fikapaus

Tar en kopp kaffe och hoppas att min begynnande huvudvärk försvinner. Listan känns inte längre oövervinnerlig så jag börjar de ljuset bakom molnen igen. =)
Kollade lite över min statistik här, och det är så galet att jag blir helt mållös. Jag har läsare i 9 länder förutom Sverige! Jag kan verkligen inte förstå hur de hittat mig, och vad som gör att de väljer att komma tillbaka. Men GLAD är jag!! Känns otroligt kul! All kärlek till Er.

Till lunch idag blev det smidigt och snabblagat eftersom Stoffe blev inringd på jobb idag igen; fullkornspasta, god sås och sesamnuggets. Ifall ni inte testat dem så gör det, ser ut som kycklingnuggets men är vegetariska. Skitgoda!

Jag ska hoppa in i duschen och se om jag piggar på huvudet lite.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar