torsdag 28 april 2011

God Morgon!!

Hoppas ni alla har sovit gott och är pigga på en ny dag med nya äventyr! Här är elen, internet och energin på plats så det blir hårt jobb och avprickning på min långa lista hela dagen. Bara att hugga tag för det är ju det tråkiga som gör det roliga roligt. =) Men att vara arbetssökande är verkligen ett jobb i sig. Jag har inte känt en enda dag sen jag tog min floristexamen att jag inte har något betydelsefullt att göra eller tio saker att göra imorgon. Det blir ju en helt annan press än för någon med fast jobb, man måste liksom vara på tårna hela tiden. Men nu när vädret är så underbart och man vaknar pigg och glad så är det verkligen previligerat att kunna styra sina egna tider och gå ut i solen med en kopp kaffe när man vill.

Dags att sätta igång så jag önskar en skön torsdag!



Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar