söndag 1 maj 2011

Sunny sunday

Kakfat i två våningar. Så himla fint!


God förmiddag!
Trött och inte så pigg, men glad är jag idag. Hade jättetrevligt på festen igår, fast jag var nykter! Och det var riktigt skönt att få komma hem och sova i sin egen säng. Det kanske vore nåt att börja med, gå ut nykter?! Slippa både fylla och bakfylla och bara ha det mysigt. Va jättekul att träffa tjejerna igen, det går rätt långt mellan gångerna när jag bor så långt bort. Jag fick dessutom försenad födelsedagspresent av sötnosarna!! Blev så himla glad för inuti paketen låg ett underbart kakfat i våningar och supersöt sockerskål med tillhörande gräddkanna. Precis min stil och precis vad jag önskat mig! Mycket bra valt tjejer! =) Längtar ännu mer efter ett större kök nu där de ska få hedersplatser. Vi har ju inte ens ett köksbord där gräddkannan och sockerskålen kan stå! Så sålänge får de förära köksbänken och spishyllan. =) Den som väntar på nåt gott..right? =)
Sockerskål och gräddkanna, ska få äran att stå på köksbordet när vi får ett!

Idag blir ingen slappedag fast det är söndag. Måste städa av litegrann, se över mina blommor och sätta igång med alla arbetsansökningar som ska skrivas. Men sen ikväll blir det förstås mys med bra program och nåt gott o äta. Tänk att det redan är första Maj! Shit vad tiden rusar alltså.. Man får försöka ta tillvara på varje dag av sol och värme innan sommaren både hunnit komma och gå.


Önskar er alla en superhärlig söndag!
Massor med kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar