måndag 18 juli 2011

God morgon bloggers!!

pepping pepping pepping
Vågen idag visade -4 hg. Det måste jag ändå vara nöjd med med tanke på att det stod helt still fram tills i fredags, och att det inte gått en hel vecka än (vägde ju in mig i tisdags). Men jag både ser och känner mig tajtare, och jag är 100 %  pepp att fortsätta. Hoppas på att vattnet fortsätter släppa under veckan.
Tog en powerwalk i regnet imorse, duktiga mej! =) Det är gott att vakna varje morgon och VETA att man ska ge sig ut, finns ingen mening med att ligga och känna efter om man är sugen eller inte. Bara att dra på sig kläderna och sticka innan man hunnit vakna riktigt. Sen smakar kaffit jäkligt gott när man kommer hem! =)
Verkar som det är innemysarväder idag.. Ska ta tag i vårt extrarum tänkte jag, röja lite. Tanken är att det ska bli ateljé/kontor/gästrum.

Ska hit the shower nu innan jag blir alldeles för kall, men uppdatering följer i eftermiddag.
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar