måndag 18 juli 2011

Vi bor på landet, och där vi fann det..


Dehär med att bo på landet är ett intressant fenomen alltså.. Det ingår både det enda och det andra, vare sig man vill eller inte. Förutom gräshoppor i grillen, tuppen som galer, att det luktar får när vinden ligger rätt (eller fel?), så hittade jag idag en mysig kompis som flyttat in hos min ena petunia. Jag bara skrek rätt ut när jag fick se henne. Av glädje naturligtvis! Hon är så mysig och kramgo, tror jag ska kalla henne Hjördis.
Tur att fördelarna med landet med råge överväger nackdelarna, annars skulle ju storstäderna bli överbefolkade.


Middag: svärfars egenfiskade torsk tillagad i ugnen med matlagningsgrädde, chilisås och dill. Yummie!

Efter en mycket produktiv dag ska jag nu varva ner, tvätta av mig sminket och på med mjukisarna och bänka mig framför 3ans Real housevives of Beverly Hills. Man kan aldrig få för mycket drama när det inte gäller ens eget liv. =) hihi.





Puss och Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar