måndag 25 juli 2011

Godmorgon Bloggers!

Det är inte riktig sommar när man måste ta på sig sockar för första gången på flera månader! Booo.
Sitter här efter äggfrulle och kaffi och smälter maten lite, sen blire PW i grannskogen som vanligt. Jag är alltid lite rädd att stöta på en arg älg/björn/varg. Skit samma i sannolikheten, jag tar med mig den elektriska flugsmällan i högsta hugg och är beredd med ett dödande karateslag. Förberedelse är a och o som pappa säger.
Vågen idag visade -3 hg. Jag är jätteglad så länge det tickar neråt med min knäppa kropp. Den är liksom inte riktigt som alla andras. Det som funkar för majoriteten funkar inte på mig, av helt naturliga orsaker. Dessutom går det ju som vi alla vet långsammare ju mindre fett man har att tappa in the first place. Men 7 hekto lättare på 2 veckor är ju gööött mooouse. Och framförallt ser och känner jag resultaten. Kan omöjligt vara en placebo. =D



Over and out, älskar er alla! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar