måndag 25 juli 2011

Vi har blivit biblioteksnördar!

Vilken himlans bra dag det har varit. Av en händelse slank vi in på stadens bibliotek idag. Vi som inte direkt är biblioteksmänniskor (inte ens lite) blev helt lyriska av allt som fanns att låna där inne. HELT GRATIS! Filmer, böcker, ljudböcker, tevespel. You name it. Så nu har vi bunkrat upp med en rejäl hög med både filmer, spel och böcker utifall att det dåliga vädret håller i sig. Vi smörade bibliotikarien uppifrån och ner, för har en känsla av att vi kommer komma dit ofta och då är det alltid bra att va på god fot med chefen. =) Hon tyckte nog att vi var särdeles trevliga och väluppfostrade ungdomar!
Fick ett ryck alldeles nyssens och städade hela huset. Jag älskar när det är skinande rent! Kan tillomed vara så att det ligger på topp 5 på min "Best of-lista". Så skadad är jag. =) Nu har jag iallafall med gott samvete och ro i kroppen satt mig i soffan med en kopp te, tända ljus och en röd filt med vita får på. Har satt på en av filmerna vi lånade idag. Det är det bästa med att vara ensam hemma, att man får titta på preciiis vad man vill! =)

En del av vårt byte!

Just nu: för himlans mysigt!

Haha kolla texten på teven jag lyckades fånga ovan. *harkel harkel*
Ser fram emot en skööön kväll. Imorron ska vi på grillgalej hos Jenny och Mange. Finnt de!





Peace and love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar