måndag 11 juli 2011

Nu tänker jag göra ett statement.

Nu är det dags för mig att en gång för alla göra mig av med mina sambokilon -och se till att de STANNAR BORTA. Jag ska få tillbaka kroppen jag hade när jag och Stoffe träffades. Jag vill känna mig smashing i bikini och att det slutar puta där det liksom inte ska puta. Så min tanke är att det blir lättare att verkligen hitta motivationen (och få den där sista knuffen som av nån jävla anledning behövs) genom att göra det allmänt känt här. Då kommer det bli så mycket svårare att fuska, och det tycks vara precis det jag behöver. Så från och med nu kommer det bli liite mer träningssnack, nyttig mat och invägning varje måndag. De som vill hänga på är hjärtligt välkomna.
Jag har en idealkropp, och det är Miranda Kerr. Jag tycker hon är så jäkla snygg! Så dehär bilderna kommer jag kolla på när jag behöver lite pepping.



Jag skulle döda för att få ha hennes kropp. För övrigt har dagen varit jättebra. Men nu är det nog snart dags att krypa till kojs och kolla på ett nytt avsnitt av Star Trek. =) Hinner kolla i snitt 4 minuter per kväll innan jag börjar klippa med ögonen, perfekta sömnpillret!

God Natt bloggers. Peace and Löv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar