tisdag 12 juli 2011

Upp och nicka sockerdricka!

Bra dag det varit idag alltså. Och himlans skönt att ha kommit igång med min "bootcamp deluxe". =) Jag har gjort en liten plan, med tre delmål. Det första är -3 kg, då har jag loosat det jag gainat såattsää. Det andra är -5 kg, för att bli riktigt fit. Och mitt slutmål är -7 kg, men det är väldans möjligt att det blir lite för smalt. Jag får se när det börjar närma sig om jag ska ge eller ta litegrann. Men så ser det ut ijallefall. Det känns alltid bättre att ha tydliga mål framför sig, och hur man ska ta sig dit.

Frulle; äggröra,jordgubbar, juice och 2 koppar kaffe.

Middag; grillat kött, mozarella, coleslaw, färska champinjoner och sallad.

Kvällsmat; lättkesella, fun light, fullkornsflingor och jordgubbar.


Min man bygger ihop vår nyinköpta hallmöbel.

Powerwalkade innan frulle med den elektriska flugsmällan i högsta hugg, hehe. =)  Bra grejer dedär.





Puss och kram till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar