onsdag 24 augusti 2011

OtroligaOnsdag

Godmorgon mina vänner! Nu är det fasen nästan eventuellt kanske på gång att bli höst i vårt avlånga land. Så mörkt i huset att jag var tvungen att tända upp både lampor och levande ljus för att bli morronpepp. Grått och regntunga moln ute, mys och värme inne. Och god frulle med myyycke kaffi! =)
Idag ska jag ta på mig min viktigaste look och åka till 2 butiker och sälja in mig själv. Min filosofi är "många bäckar små.." Kan likagärna ha många småjobb än ett stort. Men först träning! På med regnjackan och ut på PW. Är faktiskt skönast att gå när det är såhär mulet tycker jag, frisk o go luft!
Vi hörs nog lite senare. Ha världens underbaraste dag allesammans, det tänker jag försöka ha! =)





Puss o Kram

PS. Jag gjorde ett tjyvkik på formen imorse, fast det inte gått en månad sen sist. -1,2 kg och -2.5 cm rund midjan!! Man blir änna lite stolt. =) DS.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar