torsdag 25 augusti 2011

Godmorgon alla glada!

Hallå hej! Idag må ni tro ska det ske stordåd i det Rylsénska hemmet! Jag, Jessica Rydén, ska för första gången i hela mitt liv laga alldeles egna köttbullar! Stoffestackarn är lite skeptisk (han gillar inte köttbullar överhuvudtaget), men jag har lyckats övertyga honom om att det kommer bli skitbra! Det känns riktigt spännande, som ett litet äventyr. En upptäcktsfärd i vardagsdjungeln kan man säga! =)

Men först ska jag njuta av nuet; frukost, stor kopp kaffi, nyhetsmorgon, myskläder och tända ljus. Jag har det för jäkla bra jag!

Återkommer under eftermiddagen med resultatet.. Om det blir bra alltså! Blir det dåligt så är det här samtalet glömt, vi pratar inte om "det stora misslyckandet" någonsin igen, och jag kan se min lovande karriär som hemmafru över.





PUSS o KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar