torsdag 25 augusti 2011

Ren lycka!!

Jag är bara så himla glad! Riktigt jäkla lycklig! Det tillomed myser i magen och pirrar i hjärtat. =) Så många fantastiska saker har hänt idag. Vet knappt vart jag ska börja ju..
Jomen jag vaknade imorse av att Stoffe kröp nära och spoonade, mysigaste som finns! Bara där hade vi den perfekta starten på dagen! Sen hade jag skön frukost, lyckades exemplariskt med mina köttbullar - bara det är ju en sån egoboost! hehe =). Sen ringde dom ifrån blomsterbutiken och ville jag skulle jobba några dagar nästa vecka. Gött!! Efter det gjorde jag ett spontanbesök i en närliggande bomsterbutik, lämnade mitt cv och småpratade lite. Det gick hur bra som helst! De ville inte lova nåt men var 99% säkra på att de behövde en timanställd när hösten kickat igång lite mer, och jag var i princip enda kandidaten! Helt otroligt kul!
Sen när jag kom hem hade vi fått mail ifrån vår blivande kennel; vår valpmamma har börjat löpa och ska iväg på parning nu i helgen, så om allt går som det ska flyttar valpen hit runt jul. Fasen va vi längtar!!

Man måste nästan nypa sig i armen när det händer så många bra saker på en o samma dag!
Nu ska vi bara koppla av här o ha det gött, oså laddar vi för att se till att morrondagen blir lika bra som denna!



Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar