lördag 6 augusti 2011

semesteralkis?

illfin frulle idag


God lördag bloggers!
Gah, va fint att solen valt att umgås med oss igen. En dags regn var ju precis lagom.
Jag har spenderat hela eftermiddagen utfläkt i en solstol med en god bok. Stoffestackarn har jobbplanerat, men nu får han snart ta kväll tycker jag. Vinet är upphällt och jag är redo för myyys. =) Fy man blir lite av en semesteralkoholist på sommaren. Det slurpas ju vin i den ljumna kvällen lite här och var under veckan nu. Det är nog tur att jobb och vardag står för dörren så vi inte får skrumplever innan vi fyllt 30!


inne för att hälla upp vin och kastar ett getöga på friidrotten


Nej jag tror minsann jag går ut och sätter mig igen. Ska suga i mig de sista solstrålarna innan solen försvinner bakom berget.

Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar