tisdag 2 augusti 2011

T.R.Ö.T.T.E.R.

Fy tusan va trötta vi är nu i både kropp och knopp. Har hållt på ute i trädgården hela dagen; klippt gräs, rensat land, sopat, krattat, rengjort stenplattorna med högtryckstvätt etc etc. Oså en rejäl PW på det, så nu är jag MÖR. Orkar inte trycka ner tangenterna ens, så nu ska jag koppla av med en kopp te och skräckis och ladda inför en likadan dag imorron. PUH! Men attans så fint det blir när man är flitig. =)
Jag vill bara lite snabbt dela med mig av ett jättebra tips på kvällsmat; kesella med blåbär och saft! Ta en eller en halv burk lättkesella (1 % fett) och blanda med ca 1 dl mjölk och saft efter smak. Det blir en ganska lös, nyttigare yoghurt. Massor med protein i som man håller sig mätt länge på. I med massor av blåbär eller andra bär, hur gott som helst! Ibland har jag i lite branflakes oxå. Detta är ett bodybuildarknep som Stoffe lärde mig för länge sen.



Over and out lovers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar