onsdag 3 augusti 2011

Ett glas vitt för det har vi förtjänat!

God kväll Bloggers!
Jäklar va nöjd man känner sig efter en heldags hårt kroppsarbete. Varenda del av kroppen är sådär skönt sliten. Högtryckstvätten har varit både min bästa vän och värsta fiende idag! Det har blivit otroligt fint där den dragit fram, men till priset av att jag varit nerskvätt av smuts och lera från topp till tå. Stoffe fick spola av mig med trädgårdsslangen innan jag ens kunde gå in i huset. =)  Men in kom jag till slut och resten av kvällen har spenderats ute på terassen, nyduschad med ett glas vitt. Vi bara njöt av hur fin trädgården är! Känns så skönt att allt jobbigt och tråkigt är klart, bara det roliga kvar nu - Att pynta!! =) hehe.





  




Torsdag nästa gång man slår upp de gröna då ja. Snart helg igen. Galet. Men gott!



Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar